czwartek, 19 września 2013

Powrót po miesiącu :3

No to jak pewnie każdy zauważył, pierwsza strona blogu uległa modyfikacji sama. Nie wiem jak to możliwe. O losie. Do rzeczy. :3

18.09.2013- środa ♥
Tego dnia odbyła się pierwsza wycieczka z moją nową, najlepszą klasą. Pojechaliśmy do fabryki krówek w Milanówku. Była wyżerka, nie z tej ziemi. *.* To uczucie kiedy mordoklejka (krówka ciągutka) klei się w ustach. Mmmm....

19.09.2013- czwartek ♥
Już tylko jeden dzień i piąteczek. Awww...
Dzisiaj w szkole były skrócone lekcje. Każda trwała 35 min. Pierwszą lekcją był W-F. Rzucaliśmy piłką lekarską. Wierzcie mi na słowo lub nie - bardzo nudne zajęcie. Na historii pani rozmawiała z Kingą na temat jej ubioru i zachowania. Może tylko przez 10 minut lekcji było na temat, który omawialiśmy. Na matmie jak zwykle śmiechy i chichoty dzięki paru osobom. Na angliku było ok. Nic takiego szczególnego się nie działo. Potem niemiecki. Na niemieckim uczestniczę w projekcie, który polega na tym, że Francuzi przedstawiają się po niemiecku na filmiku, który do nas przesyłają i na odwrót. Podoba mi się nawet to. ;D. Następna była godz. wychowawcza. Było parę poważnych rozmów na temat zachowania niektórych osób. Nasza wychowawczyni jest chyba najlepszą ze wszystkich klas pierwszych w tej szkole. Do domu wróciłam z Olą. Cały czas przypominała mi o pewnym wydarzeniu, którego tutaj nie opiszę, bo jest za bardzo prywatny xD Dobra nie ważne... W domciu szybko odrobiłam lekcje i spakowałam się na jutro. Potem pyknęłam sobie w GTA V. Pojadłam przy tym trochę orzeszków i krówek. Obecnie czekam na obiad, który zapowiada się pysznie. Wieczorem planuję pograć w Dance Central 3 i pooglądać telewizji. Ale to tylko plany.
No to tyle. 
P.S.
Czy wam też ta emotka " ;d " przypomina Chińczyka? :D ~Misiulek.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz